برگی زرین در حوزه سپرده گذاری با نرخ سود ۱۹ درصد

سفیر سلامت: بانک کشاورزی همچون گذشته مبنای عملکرد و تدوین برنامه‌های خود را بر میزان افزایش رضایت مشتریان و جذب حداکثری سرمایه‌گذاران قرار داده است. بر این اساس این بانک اقدام به طرح سپرده بلندمدت زرین با نرخ سود ۱۹ درصدی کرده است.
برگی زرین در حوزه سپرده گذاری با نرخ سود ۱۹ درصد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش سفیر سلامت:
به گزارش شمانیوز، بانک کشاورزی در راستای تامین منابع و افزایش سرمایه و همچنین بر مبنای بیشتر شدن میزان رضایت‌مندی مشتریان که از اهداف این بانک به شمار می‌آید، اقدامات حمایتی از سرمایه‌گذاران را در دستور کار خود قرار داده است. از اصلی‌ترین و مهم‌ترین این اقدامات که توجه بسیاری را به خود جلب کرده، سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار زرین بانک کشاورزی با نرخ سود ۱۹ درصدی است.
 
شاخص های آماری بانک کشاورزی نمایانگر مسئولیت پذیری در حوزه اجتماعی، حمایت از توسعه کسب و کار، بانکداری دیجیتال، تامین مالی برای توسعه اقتصادی در تولیدات داخلی، حمایت از کشاورزان و دامداران و تامین نهاده های دامی و تولیدی، توسعه اقتصادی شرکت های دانش بنیان و حمایت‌های تسهیلاتی در برنامه‌های تکلیفی دولت از جمله ازدواج، فرزندآوری، وام ودیعه مسکن بوده است.
 
در سالیان اخیر تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی به‌عنوان مهم‌ترین منبع تأمین‌کننده تسهیلات و سرمایه بخش کشاورزی کشور، نقش شایان توجهی در رشد و توسعه بخش کشاورزی داشته است و امروز ما شاهد برداشته شدن قدم‌های بزرگی در خدمت‌رسانی روزافزون به کشاورزان ایران اسلامی هستیم.
 
عملکرد مطلوب بانک کشاورزی در استفاده از کلیه ظرفیت های این بانک در مسیر پیشبرد برنامه های تولید ، اشتغال و جذب ، اعطای تسهیلات حمایتی در جهت راه اندازی و بهره‌برداری از واحدهای کشاورزی و دامپروری به روش سریع و آسان در کنار برنامه های مسئولیت‌های اجتماعی خود از قبیل  تخصیص و اعطای تسهیلات اشتغالزایی، وام‌های کم‌بهره و بدون بهره، تسهیلات خسارتی ناشی از بلایای طبیعی، وام‌های خرد و تکلیفی مانند فرزندآوری و ازدواج و... موجب شده تا میزان رضایت و علاقه مندی مشتریان را به دنبال داشته باشد.
 
هدفگذاری بانک کشاورزی در زمینه‌های مسئولیت اجتماعی و  در راستای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه همچنان ادامه دارد به نحوی که طبق گزارش عملکرد این بانک در دولت سیزدهم، بانک کشاورزی بالغ بر   1788 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
 
 بر این اساس، این بانک از ابتدای سال 1401 تا شهریورماه، بالغ بر  1788 هزار میلیارد ریال تسهیلات به یک میلیون و 226 هزار نفر پرداخت کرده که بیش از 87 درصد آن، معادل 1563 هزار میلیارد ریال، به صورت تخصصی برای تقویت بخش کشاورزی و صنایع و خدمات وابسته به آن پرداخت شده و الباقی عمدتا در قالب تسهیلات قرض الحسنه و یا در راستای تجهیز منابع بانک و تقویت توان حمایتی بانک از بخش کشاورزی بوده است.
 
پرداخت تسهیلات در شعب بانک کشاورزی سراسر کشور در دولت سیزدهم ، روندی صعودی و روبه رشد داشته به طوری که تسهیلات پرداختی این بانک در پنج ماهه نخست سال جاری در مقایسه با همین مقطع در سال گذشته  109 درصد معادل  319  هزار میلیارد ریال افزایش داشته که این موفقیت، با حمایت و همراهی دولت، اعتماد و لطف ملت و تلاش و تعهد مدیران وکارکنان این بانک میسر شده است.
 
دارابودن بیشترین رضایت مشتریان از جمله شاخص‌های مثبت عملکردی برای یک واحد مالی و بانکی است. بانک کشاورزی در طی سالیان فعالیت خود با حمایت‌های تسهیلاتی و اعتباری که از آحاد جامعه خصوصا قشر ضعیف داشته، توانسته به این مهم دست پیدا کند. مبنای فعالیت و برنامه‌های تدوینی این بانک همواره مورد تقدیر جامعه زحمتکش کشاورز و مردم عادی جامعه بوده است. برنامه هایی که علاوه بر حمایت‌های این بانک، جذب حداکثری را در جلب سرمایه‌گذاران جدید به ارمغان آورده و طرح و ایده‌های نو را مورد پسند این قشر قرار داده است.
 
بانک کشاورزی در آخرین طرح حمایتی و با هدف جذب حداکثری سرمایه‌گذاری در شعب این بانک، اقدام به رونمایی از طرح سپرده‌گذاری بلندمدت زرین با حداقل مدت ماندگاری و حداکثر نرخ ۱۹ درصدی را به اجرا درآورده است.
 
سپرده سرمایه گذاری بلندمدت دوساله با نرخ 19 درصد به نام سپرده زرین در سبد خدمات بانک کشاورزی جای گرفته است. بانک کشاورزی سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار زرین را با نرخ 19 درصد و حداقل مدت ماندگاری یک ماه افتتاح می کند. حداقل مدت ماندگاری سپرده در این نوع حساب یک ماه و حداقل مبلغ افتتاح حساب یک میلیارد ریال است.

برگی زرین در حوزه سپرده گذاری با نرخ سود ۱۹ درصد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟