تصاویر لو رفته از ساعد سهیلی در کنار پدر و مادرش | پدر و مادر ساعد سهیلی کجا زندگی می کنند؟

سفیر سلامت: سعید سهیلی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان سال فعالیت هنری را از حدود سال 1370 آغاز کرد و در کارنامه خود کارگردانی گشت ارشاد و ژن خوک را دارد.
تصاویر لو رفته از ساعد سهیلی در کنار پدر و مادرش | پدر و مادر ساعد سهیلی کجا زندگی می کنند؟
به گزارش سفیر سلامت:

ساعد سهیلی در خانواده هنرمند متولدشد. پدر ساعد سهیلی یکی از کارگردانان مطرح در سینمای ایران است. پدر ساعد سهیلی، سعید سهیلی و مادرش مهناز منتظمی است. ساعد سهیلی متاهل شده و دارای یک پسر به نام هامون است.

سعید سهیلی از کارگردان های سرشناس سینما است که ساخت فیلم هایی چون ژن خوک، گشت ارشاد، کلاشینکف، ازدواج در وقت اضافه، چارچنگولی، شب برهنه، مردی شبیه باران، مردی از جنس بلور و... را در کارنامه هنری اش دارد.

دیگران چه می خوانند:
پدر و مادر ساعد سهیلی

سعید سهیلی از کارگردان های سرشناس سینما است که ساخت فیلم هایی چون ژن خوک، گشت ارشاد، کلاشینکف، ازدواج در وقت اضافه، چارچنگولی، شب برهنه، مردی شبیه باران، مردی از جنس بلور و... را در کارنامه هنری اش دارد. پدر و مادرساعد سهیلی ساکن تهران هستند.

ساعد سهیلی فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. نام مادر ایشان مهناز منتظمی است که فعالیت هنری ندارد، او دارای یک برادر به نام سینا با نام هنری «سینا مهراد» و دو خواهر با نام های صبا و سارا است که هر سه از بازیگر سینما و تئاتر هستند.

زندگی شخصی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

ازدواج ساعد سهیلی

ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده است و متاهل است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. گلوریا هاردی یک رگ فرانسوی دارد و در سریال کیمیا نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.


تصاویر لو رفته از ساعد سهیلی در کنار پدر و مادرش | پدر و مادر ساعد سهیلی کجا زندگی می کنند؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟