اپلیکیشن دیجی‌پی

سفیر سلامت: نسخه اول اپلیکیشن دیجی‌پی در حوزه ارائه خدمات مالی به کاربران، از اول اسفند ماه به طور رسمی آغاز به کار کرده و امکان استفاده از سرویس‌هایی مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنت از اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل)، پرداخت قبض‌های خدماتی و موبایلی و کارت به کارت را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین کیف پول اپلیکیشن دیجی‌پی امکان انتقال وجه میان کاربران را فراهم می‌کند و بازگشت وجه از خریدهای بازگردانده شده، در این اپلیکیشن به شکل خودکار و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.
اپلیکیشن دیجی‌پی
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی سفیر سلامت:

نسخه اول اپلیکیشن دیجی‌پی در حوزه ارائه خدمات مالی به کاربران، از اول اسفند ماه به طور رسمی آغاز به کار کرده و امکان استفاده از سرویس‌هایی مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنت از اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل)، پرداخت قبض‌های خدماتی و موبایلی و کارت به کارت را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین کیف پول اپلیکیشن دیجی‌پی امکان انتقال وجه میان کاربران را فراهم می‌کند و بازگشت وجه از خریدهای بازگردانده شده، در این اپلیکیشن به شکل خودکار و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.
 
 
درگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG)
 
خردادماه سال جاری بود که مدیران دیجی کالا خبر راه‌اندازی دیجی‌پی را در نشستی خبری اعلام کردند و امروز این محصول به طور رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته است. انتخاب و خرید هوشمندانه از یک فروشگاه آنلاین، مستلزم وجود گزینه مناسب پرداخت با کاربری آسان برای مشتریان است. در راستای این هدف، دیجی‌پی با ارائه محصول درگاه پرداخت هوشمند، تبدیل به یکی ازسرویس‌دهنده‌های پرداختی روی پلتفرم دیجی‌کالا شده است.دیجی‌پی به دلیل انتخاب هوشمند بهترین گزینه پرداخت در کسری از ثانیه برای کاربران، میزان بروز خطا را هنگام پرداخت به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. همچنین این محصول به دلیل ویژگی بازپرداخت خودکار وجه در هنگام بازگرداندن کالای خریداری شده، زمان دریافت وجه بازگشتی را برای اغلب خریدها به چند ساعت کاهش داده است.
 
 
آنطور که دیجی کالا گزارش داده این درگاه هوشمند قرار است به جز دیجی کالا در قسمت پرداخت سایت‌های دیگر هم قرار بگیرد؛ در صورت تحقق این اتفاق کاربران می‌توانند همه تراکنشات و خریدهای خود در سایت‌های گوناگون را در صفحه شخصی خود داخل اپلیکیشن مشاهده کنند. همچنین قرار است که تمامی کاربران پلتفرم دیجی کالا و سایر مجموعه هایی که از خدمات پرداخت این درگاه هوشمند استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود بدون نیاز به ورود اطلاعات کارت بانکی، پرداخت‌های خود را راحت‌تر و امن‌تر انجام دهند. به نظر می‌رسد دیجی پی در ابتدا برای دیجی کالا و شرکت‌های زیرمجموعه آن همچون فیدیبو و دیجی استایل راه اندازی خواهد شد و به زودی در دسترس چندین سایت دیگر هم قرار خواهد گرفت.
 
 
آنطور که سازنده این اپلیکیشن اعلام کرده، راهکارهای پرداختی دیجی پی راه حل هایی خواهند بود برای کسب و کارها و بانک تا تجربه ای یکپارچه و دلپذیر در سطح استانداردهای جهانی برای مشتریان و شرکای تجاری خود رقم بزنند، همچنین برای کلیه کاربران خدمات نوین بانکی، فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات آنلاین امکانی فراهم می آورد تا امور بانکی روزمره خود را با بالاترین سطح امنیت و سرعت به انجام رسانند.
 
 
دیجی پی هم اکنون در کافه بازار، گوگل پلی و سیب اپ در دسترس است و در آینده در سایر مارکت‌ها قابل دانلود و استفاده خواهد بود. ورود دیجی‌کالا به حوزه فین‌تک با دیجی پی همراه شده و به نظر می‌رسد که این مجموعه قصد دارد تا در این وادی هم فعالیت‌های مستمری داشته باشد.
 

اپلیکیشن دیجی‌پی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟