خرید مانتو

سفیر سلامت: خرید اینترنتی جدیدترین مدل مانتو بهاره، تابستانه، پاییزه، اداری و اسپرت زنانه و دخترانه در جنس های مختلف نخی، حریر، لی وکتان باقیمت مناسب با ضمانت برگشت کالا در صورت عدم رضایت.
خرید مانتو
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی سفیر سلامت:
مدل مانتویی که شما به عنوان یک خانم انتخاب می‌کنید روی برداشتی که دوستان و آشنایانتان در نگاه اول از شما خواهند داشت؛ تأثیر می‌گذارد. پوشیدن مدل مانتو جدید، مانتو‌های دانشجویی، مانتو‌های اداری یا مانتو‌هایی که شبیه مدل مانتو بازیگران هرکدام می‌تواند نشان‌دهنده روحیات و سلایق متفاوت در یک خانم باشد. ممکن است از آن دسته از بانوانی باشید که مانتو‌های جلو باز با پارچه‌های گلدار را دوست داشته‌باشید، شاید هم مدل مانتو‌های اداری با استایل حرفه‌ای توجه شما را به خودش جلب می‌کند. فرقی نمی‌کند طرفدار کدام مدل مانتو باشید چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر می‌خواهید همیشه یک خانم شیک و با وقار به نظر برسید باید در انتخاب مدل مانتو خود ظرافت و دقت به خرج بدهید. در این مقاله، نابرو قصد دارد شما را با انواع مانتو‌ها و مدل مانتو‌های جدید موجود در بازار آشنا کند.
 
خرید بهترین مانتوهای زنانه + راهنمای خرید مانتو

انواع مانتو
با تغییر فصل و عوض شدن آب و هوا مدل‌های مختلفی از مانتو به بازار می‌آیند. امکان ندارد بتوانید یک مانتو زمستانی را وسط تابستان بپوشید یا اینکه با یک مانتو جلو باز یا مانتو نخی در سرمای زمستان طاقت بیاورید. طراحان لباس همیشه دقت دارند تا مناسب‌ترین مدل مانتو را برای فصل‌های مختلف طراحی کنند و در اختیار شما بانوان عزیز قرار دهند.
مانتو‌ها با توجه به نوع پارچه و نوع دوخت به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

مانتو بهاره
با رسیدن بهار و نو شدن طبیعت بهتر است به فکر خرید مدل مانتو جدید مجلسی که برای فصل بهار دوخته شده‌اند باشید. با گرم‌تر شدن هوا مانتو‌های زمستانی تا سال آینده داخل کمد می‌روند و مانتو‌های رنگارنگ بهاره جای آن‌ها را می‌گیرند.

پارچه‌هایی که معمولا برای دوخت مانتو‌های بهاره استفاده می‌شوند لطیف هستند. این پارچه‌ها معمولا رنگ‌های روشنی دارند. آستین‌های پفی و گیپور‌های لمه‌دار بر روی سر آستین‌ها و یقه مانتو از مشخص‌ترین ویژگی‌های مانتو‌های بهاره است.

از آنجایی که هوا رو به گرمی می‌رود، مانتو‌های جلو باز و مانتو‌های نخی بهترین انتخاب برای این فصل هستند. البته وجود تعطیلات نوروز و میهمانی‌های خانوادگی ممکن است شما را به خرید مانتو‌های مجلسی ترغیب کند. در طراحی مانتو‌های مجلسی که برای فصل بهار دوخته می‌شوند از پارچه‌هایی با رنگ روشن و مطابق با مد سال و همچنین سنگ‌دوزی‌های ظریف و طرح‌های شیک استفاده می‌شود. این نوع طراحی در مانتو‌های بهاره با لطافت و هوای دلچسب بهار کاملا همخوانی دارد. پوشیدن این مدل مانتو‌ها در بهار حس سبکی و سرزندگی را به شما هدیه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که باید برای انتخاب مدل مانتو نوروز ۹۸ در نظر داشته باشید، رنگ سال است. به تازگی رنگ مرجانی زنده به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب شده‌است، به احتمال خیلی زیاد زمانی که برای خرید مانتو عید به مغازه بروید، ویترین‌هایی پر از مانتو‌های مرجانی رنگ خواهید دید.
 

مانتو تابستانه
مانتو‌های جلو باز و مانتو‌های نخی تنها راه فرار از گرمای تابستان هستند. گرمای هوا در تابستان باعث می‌شود بدن شما بیشتر از حد معمول عرق کند، به همین خاطر مانتو‌های نخیِ تابستانه شما خیلی بیشتر از مانتو‌های مجلسی یا مانتو‌های زمستانی‌تان شسته خواهند شد. از طرفی، مانتو‌های نخی خیلی زود چروک می‌شوند و با هر بار شست‌و‌شو مجبور به اتوکردن آن‌ها هستید. پس بهتر است در هنگام خرید مانتو نخی گول قیمت پایین مدل‌های ارزان قیمت را نخورید و مانتویی را انتخاب کنید که عمر مفید بیشتری داشته باشد.

یکی دیگر از محبوب‌ترین مدل‌های مانتو برای خانم‌ها در تابستان، مدل مانتو‌های بلند است. از آنجایی که تابستان تنها فصلی است که در آن به هیچ وجه باران نمی‌بارد؛ می‌توانید با خیال راحت استایلی تابستانه با مانتو‌های بلند داشته باشید. این مانتو‌ها به سادگی با شلوار‌های استرج، شلوار‌های جین اسکینی یا تنگ، شلوار‌های لگ، شلوار‌های اسلش یا دامن‌های طرح‌دار ست می‌شوند.

مانتو پاییزه
با رسیدن پاییز و خنک شدن هوا بهتر است مانتو‌های جلوباز و نخی را فراموش کنید و به فکر پوشیدن مانتو‌هایی ضخیم‌تر باشید. یکی از مواردی که انتخاب مانتو مناسب برای فصل پاییز را سخت می‌کند، این است که هوا نه آنقدر گرم است که بتوانید از مانتو‌های نخی استفاده کنید و نه آنقدر سرد که مانتو‌های زمستانی بپوشید.

یکی از مدل‌های مانتویی که برای پاییز توصیه می‌شود بارانی است. بارانی‌ها علاوه بر اینکه جلوی خیس شدن شما در برابر بارش‌های پاییزه را می‌گیرند؛ می‌توانند بدن شما را در این فصل گرم نگه دارند. بارانی‌ها معمولا از ترکیب نایلون با پنبه ساخته می‌شوند تا بتوانند حداق مقدار ممکن رطوبت را به خود جذب کنند.

مانتو زمستانه
مانتو‌های زمستانی کلفت هستند. برای دوخت این مدل مانتو‌ها از پارچه‌های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از این پارچه‌ها کتان است. از پارچه‌کتان به دو صورت نازک و ضخیم برای دوخت انواع مانتو استفاده می‌شود. کتان‌های نازک برای مانتو‌های بهاری و پاییزی و کتان‌های کلفت برای دوخت مدل مانتو‌های زمستانی استفاده می‌شوند.

پارچه‌های پشمی به علت ضخیم بودن و گرمای زیادی که دارند یکی دیگر از پارچه‌هایی که هستند که در دوخت مانتو‌های زمستانی به کار گرفته می‌شوند. اگر از یک مانتوی پشمی به عنوان پوشش زمستانی خود استفاده می‌کنید، توجه کنید که این مدل مانتو‌ها خیلی زود پرز می‌گیرند، پس بهتر است برای داشتن یک ظاهر شیک و مرتب همیشه از یک شانه پرزگیر لباس استفاده کنید.

اگر از آن دسته از بانوانی هستید که دوست دارید در فصل سرما مثل یک ملکه برفی لباس بپوشید، مدل مانتو‌های زمستانی که بر روی قسمت یقه یا سرآستین آن‌ها با خز کار شده باشد بهترین انتخاب برای شماست. خز‌ها الیاف مصنوعی هستند که برخلاف آنچه تصور می‌کنید خیلی راحت شسته می‌شوند. برای اینکه خز مانتوی زمستانی مورد علاقه‌تان خراب نشود دقت کنید که هیچ‌وقت آن را مچاله نکنید.

فقط کافی است چند دقیقه پشت ویترین مغازه‌های مانتوفروشی بایستید. صد‌ها مدل مانتو مختلف توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. مانتو‌های زمستانی، مانتو‌های جلوباز شیک، مانتو‌های بلند و کوتاه با یک عالمه طرح و رنگ مختلف که دلتان می‌خواهد از هر مدل یکی را بخرید. شما به عنوان یک خانم با سلیقه به خوبی می‌دانید که هر مدل مانتو مختص به یک محیط خاص است، مثلا مانتو مجلسی را نمی‌توان در محل کار پوشید یا هرگز با مانتوی دانشجویی به مهمانی تولد دوستانه یا خانوادگی نمی‌روید. بیایید با هم با چند مدل مانتو معروف که تقریبا همه خانم‌ها یکی از آن‌ها را داخل کمد لباس‌های خود دارند، آشنا شویم.
 
خرید بهترین مانتوهای زنانه + راهنمای خرید مانتو

مدل مانتو دانشجویی
فضای درس و دانشگاه به گونه‌ای است که بهتر است در آن با استایلی شیک، ولی در عین حال ساده ظاهر شوید. از آنجایی‌که قرار است مدت طولانی را در مسیر رفتن به دانشگاه و بعد هم در محوطه دانشگاه با یک مانتو سرکنید؛ در هنگام خرید مانتو دانشجویی بیشتر از هر چیز دیگری به فکر راحتی و سبک بودن آن مدل مانتو باشید.

مانتو‌هایی که از جنس پارچه ویسکوز هستند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مدل مانتو‌های دانشجویی هستند. این پارچه‌ها پوششی نرم و لطیف دارند و احساس سنگینی و چسبندگی به شما نمی‌دهند. از طرف دیگر یکی از بدترین مدل‌های مانتو برای مانتوی دانشجویی آن‌هایی هستند که با پارچه کشی دوخته شده باشند. پارچه‌های کشی بدن‌نما هستند و چندان برای محیط دانشگاه مناسب نیستند.

در انتخاب مدل مانتوی دانشجویی به فاکتو رنگ دقت کنید. قرار است با وسایل حمل و نقل عمومی به دانشگاه بروید و بعد هم مدت زمان زیادی را روی صندلی‌های دانشگاه بنشینید. اگر می‌خواهید نگران کثیف شدن زود هنگام مانتو‌های دانشجویی خود نباشید از رنگ‌های تیره مثل مشکی، سورمه‌ای یا قهوه‌ای استفاده کنید.

اگر حراست دانشگاه نسبت به نحوه پوشش دانشجویان حساس است برای اینکه با استایل دانشجویی‌تان زیادی ساده به نظر نیایید، حتما از ساعت، کیف‌های رنگی و کفش‌های جذابی که با رنگ مانتوی دانشجویی تان ست می‌شوند استفاده کنید. سادگی مانتو شما در کنار اکسسوری‌های تزیینی یک استایل دخترانه و متفاوت از شما می‌سازد.
 
خرید بهترین مانتوهای زنانه + راهنمای خرید مانتو

مدل مانتو مجلسی
خانم‌ها معمولا برای انتخاب یک مدل مانتو ساده ساعت‌ها وقت می‌گذارند و زمانی که کار به انتخاب یک مدل مانتوی مجلسی شیک می‌رسد این انتخاب سخت‌تر می‌شود. مانتو‌های مجلسی به علت دوخت خوش فرم، پارچه‌های مرغوب و طرح‌های ظریف و هنرمندانه‌ای که دارند قیمت بسیار بالایی دارند، پس بهتر است در هنگام انتخاب مدل مانتوی مجلسی بسیار دقت کنید.

بسته به اینکه برای چه فصلی یک مانتو مجلسی می‌خرید انتخاب‌های گوناگونی پیش روی شما قرار می‌گیرد. علاوه بر فصل، نوع میهمانی که قرار است با آن مانتو در آن ظاهر شوید هم یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در هنگام خرید مانتو مجلسی است. این روز‌ها به لطف وجود طراحان مد و لباس که مدل مانتو سلبریتی‌ها و بازیگران را طراحی می‌کنند، مانتو‌های مجلسی در انواع مختلف بلند و کوتاه در بازار موجود هستند.

به طور کلی در دوخت مدل‌های مانتو مجلسی از پارچه‌های حریر، ساتن، فاستونی، کرپ، دیور و ابریشمی استفاده می‌شود. آن چیزی که مانتو‌های مجلسی را زیبا و دلربا می‌کند طرح‌های مختلفی است که طراحان بر روی این مدل مانتو‌ها کار می‌کنند. به عنوان مثال، استفاده از حریر، تور و دانتل تصویری لطیف و رویایی از یک مدل مانتو مجلسی در ذهن ایجاد می‌کند. در بعضی از مدل‌های مانتو از سنگ‌دوزی، مروارید دوزی و کار‌های هنری ظریف دستی استفاده شده است که باعث می‌شود این مدل مانتو‌های مجلسی استایلی شیک و رسمی به خود بگیرند.

مدل مانتو اداری
مدل مانتو اداری فقط مخصوص بانوانی که در شرکت‌های دولتی یا سازمان‌های خصوصی بزرگ کار می‌کنند نیست. از آنجایی که خانم‌ها دوست دارند همیشه نسبت به بقیه شیک‌تر و خاص‌تر به نظر بیایند انتخاب مدل‌های مانتو اداری در شرکت‌های خصوصی استایلی حرفه‌ای‌تر به آن‌ها می‌دهد. مانتو‌های اداری به علت دوخت و برش‌های خاصی که دارند نسبت به بقیه مدل‌های مانتو شکیل‌تر و رسمی‌تر هستند. این مدل مانتو‌ها به گونه‌ای دوخته می‌شوند که نواقص موجود در اندام بانوان را به خوبی بپوشانند و ظاهری موقرتر از آن‌ها را نمایش دهند.

استاندارد جهانی که برای انتخاب رنگ یونیفرم اداری وجود دارد باعث شده‌است که مانتو‌های اداری در رنگ‌های تیره‌ای مثل مشکی، سرمه‌ای، طوسی و بنفش پر رنگ دوخته شوند. این مدل مانتو‌ها به علت تک رنگ بودن به سادگی با کفش و ساعت‌های مختلف ست می‌شوند. وقتی از مدل مانتو اداری به عنوان پوشش کاری خود استفاده می‌کنید هر روز صبح نگران اینکه چه بپوشید نخواهید بود و مانتو‌های اسپرت و روزانه شما به دلیل استفاده شدن در محل کار زود خراب نخواهند شد.

مدل مانتو پلنگی
دلتان می‌خواهد با یک استایل شیک و به‌روز همه را شگفت‌زده کنید؟ مدل مانتو پلنگی همان مدلی‌است که باید به سرعت برای خرید آن اقدام کنید. این مدل مانتو‌ها که به تازگی در ویترین مانتو فروشی‌ها دیده می‌شوند مناسب خانم‌هایی هستند که دلشان می‌خواهد از بقیه متفاوت باشند و یک استایل مطابق با مد روز و جذاب داشته باشند.

مدل مانتو پلنگی به خاطر رنگ‌های تندی که دارد استایلی شیک و با جذبه به شما می‌دهد. مانتو‌های پلنگی را می‌توانید به سادگی با کفش‌های جین یا کتان ست کنید و با یک کتانی یا صندل روباز مثل یک ملکه مدرن بدرخشید.
 
 
پیشنهاد ما جهت خرید مانتو سایت معتبر دیجی کالا است چون
*تحویل اکسپرس و سریع
*پشتیبانی ۲۴ ساعته
*پرداخت در محل
*۷ روز ضمانت بازگشت
*ضمانت اصل‌بودن کالا
*ارسال رایگان برای خرید های بالای 100 هزار تومان
*تنوع مدل ها و تخفیف های باورنکردنی
 
 
 
آنچه در خرید مانتو باید به آن توجه کنید:
جنس پارچه مانتویی
چند درصد از خانم‌ها می‌توانند با دیدن یا لمس کردن پارچه مانتویی جنس آن پارچه را حدس بزنند؟ بدون شک اگر اطلاعات کافی و تجربه زیادی در خرید مانتو با پارچه‌های مختلف را نداشته باشید نمی‌توانید نوع پارچه مانتو را بشناسید. بیایید چند تکنیک ساده را که در هنگام خرید مانتو حسابی به کمکتان می‌آید را با هم مرور کنیم:

1-مانتویی را انتخاب کنید که دیرتر چروک شود: وقتی برای اولین بار به همراه مادرمان برای خرید مانتو به مغازه رفتیم، دیدیم که مادر یک تکه از آستین مانتو را در دستش گرفت و آن را مچاله کرد تا ببیند آیا این پارچه چروک می‌شود یا نه. این بی‌دردسرترین و راحت‌ترین راه برای تشخیص پارچه مانتویی است که بعد از هربار شستن شما را ساعت‌ها معطل اتو زدن خواهد کرد.

2- گول پارچه‌های کشی را نخورید: اگر دلتان می‌خواهید از خرید مانتو خود به مدت طولانی احساس رضایت داشته باشید؛ سراغ مانتو‌هایی که با پارچه کشی دوخته شده‌اند نروید. به هیچ وجه به فکر خریدن مانتو مجلسی که در دوخت آن از پارچه کشی استفاده شده است؛ نباشید. پارچه‌های کشی بعد از هر بار شست‌و‌شو مقداری کوتاه می‌شوند یا به اصطلاح آب می‌روند، این آب رفتن باعث می‌شود نه تنها مانتوی شما از قد کوتاه شود بلکه مانتو از عرض هم به شما تنگ می‌شود.

انتخاب مدل مانتو متناسب با فرم بدن
• اگر یک خانم قد بلند هستید و دوست ندارید که بلندی قد شما با پوشیدن مانتو بیشتر به چشم بیاید از مدل مانتویی استفاده کنید که از بالا تا پایین به یک رنگ نباشند. به عنوان یک خانم قد بلند در هنگام خرید مانتو به این نکته دقت داشته باشید که مدل مانتوکوتاه پا‌های شما را کشیده‌تر از حد واقعی نشان می‌دهد و باعث بلندتر دیده شدن شما می‌شود. پیشنهاد نابرو به شما استفاده از مانتو‌های کمردار است. این مدل مانتو‌ها توجه را از روی قد بلند شما به روی انحنا‌های بدنتان می‌کشاند.

• اگر قدتان کوتاه است باید از مدل مانتو‌هایی استفاده کنید که علاوه بر ساده بودن ارتفاع مناسبی داشته باشند. مانتو‌های بلند قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد، پس بهتر است مانتویی را انتخاب کنید که تا روی زانوی شما باشد. مانتو‌های مجلسی که پایین‌تنه آن‌ها کلوش یا چین‌دار است برای شما پیشنهاد نمی‌شوند.


• اگر سینه‌های بزرگی دارید بهتر است از مدل مانتو‌هایی استفاده کنید که در قسمت بالا تنه گشاد باشند و با پوشیدن روسری‌های طرحدار توجه را از قسمت بالا تنه خود کم کنید. انواع مانتو‌هایی که در قسمت بالاتنه تنگ بوده یا دارای دکمه در طرفین باشند، سینه‌های شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

• اگر سینه‌های شما کوچک و پایین تنه شما از بالا تنه تان درشت‌تر است از مدل مانتو‌هایی استفاده کنید که در قسمت بالا تنه گلدوزی یا گیپور دوزی شده باشند تا توجه را از قسمت پایین تنه شما به بالا تنه کوچکتان جلب کند.

• اگر شکم شما بزرگ است و نمی‌خواهید مانتویی انتخاب کنید که بزرگی این قسمت از بدنتان را خیلی نمایش بدهد به سمت خرید مانتو‌های کمردار نروید. مدل مانتو‌های راسته که از سرشانه تا پایین یک‌دست هستند بهترین انتخاب برای پوشاندن شکم شماست.
 
 
پیشنهاد ما جهت خرید مانتو سایت معتبر دیجی کالا است چون
*تحویل اکسپرس و سریع
*پشتیبانی ۲۴ ساعته
*پرداخت در محل
*۷ روز ضمانت بازگشت
*ضمانت اصل‌بودن کالا
*ارسال رایگان برای خرید های بالای 100 هزار تومان
*تنوع مدل ها و تخفیف های باورنکردنی
 
 

در هنگام انتخاب مدل مانتو حواستان به کفش‌هایتان باشد
خرید یک مانتو زیبا و مد روز نمی‌تواند به تنهایی باعث شیک‌تر شدن استایل شما شود. یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که روی بهتر دیده‌شدن شما تأثیرگذار است؛ انتخاب یک کفش مناسب است که با مدل مانتوی انتخابی‌تان هماهنگی خوبی داشته باشد. مطمئنا دلتان نمی‌خواهد با خریدن یک مانتو و ست کردن آن با یک کفش مناسب به دردسر خرید کفش یا بوت جدید بیفتید. پس بهتر است، قبل از خرید مانتو به اینکه چه مدل کفش‌هایی بیشتر مورد پسند شماست دقت کنید.

* کفش مناسب برای مانتو‌های اداری:
مانتو اداری به علت نوع دوخت و پارچه و هم‌چنین هماهنگی رنگ مانتو و شلوار، استایلی کاملا رسمی به شما می‌دهد. برای اینکه این رسمی بودن حفظ شود به یک کفش پاشنه بلند زنانه نیاز دارید. کفش‌های پاشنه بلند قد شما را بلندتر می‌کنند و از کشیده‌شدن پاچه‌های مانتو شلوار‌های اداری بر روی زمین جلوگیری می‌کنند.

توجه کنید که پاشنه کفشتان بیشتر از ۹ سانتی‌متر نباشد. مناسب‌ترین کفش پاشنه بلند برای مانتو‌های اداری باید پاشنه‌ای بین ۷ تا ۹ سانتی‌متر داشته‌باشد. بهتر است در محیط‌های اداری از رنگ‌های مشکی یا قهوه‌ای برای رنگ کفش استفاده کنید.

* کفش مناسب برای مدل مانتو جدید دخترانه کوتاه:
اگر طرفدار مدل مانتو کوتاه هستید از صندل‌های بندی بدون جوراب استفاده کنید. این استایل یک تصویر صمیمی و دخترانه به شما می‌دهد. طرفداران مدل مانتو اسپرت می‌توانند از کتانی‌های ورزشی هم‌رنگ با کیف یا شال خود استفاده کنند تا استایلی پر انرژی و ورزشی داشته باشند.

* کفش مناسب برای مدل مانتو مجلسی:
از آنجایی‌که این مدل مانتو‌ها می‌توانند به صورت مانتو‌های بلند و کوتاه به فروش برسند بسته به قدی که مانتوی مجلسی شما دارد می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند، کفش‌های تخت یا بوت‌های شیک و خزدار برای مهمانی استفاده کنید و حسابی بدرخشید.

یکی از ویژگی‌های خوب کفش‌های پاشنه بلند این است که با هر مدل مانتویی می‌توانند به زیبایی ست شوند. کفش‌های پاشنه بلند را می‌توانید هم با جوراب و هم بدون جوراب با انواع مانتو‌های موجود در کمد لباس‌هایتان به سادگی ست کنید.

در پایان فراموش نکنید که مدل مانتو و استایل یک خانم نشان‌دهنده شخصیت و روحیات اوست. برای همین، در هنگام خرید مانتو علاوه بر خرج کردن مقدار زیادی پول کمی هم سلیقه به خرج بدهید.
 
 
پیشنهاد ما جهت خرید مانتو سایت معتبر دیجی کالا است چون
*تحویل اکسپرس و سریع
*پشتیبانی ۲۴ ساعته
*پرداخت در محل
*۷ روز ضمانت بازگشت
*ضمانت اصل‌بودن کالا
*ارسال رایگان برای خرید های بالای 100 هزار تومان
*تنوع مدل ها و تخفیف های باورنکردنی
 

خرید مانتو

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟