فال روزانه

سفیر سلامت: فال روزانه چهارشنبه 24 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی سفیر سلامت:
فال روزانه  چهارشنبه 24 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد
 

فال روز تولد ( امروز  چهارشنبه  1397/11/24)

دوست عزیزی که ۲۴ بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! نه تنها امروز که تولدتان است، بلکه سالی که در پیش دارید نیز پر از موفقیت و شادی است. آیا تا به حال به ادامه تحصیل یا یادگیری حرفه‌ای فکر کرده اید؟ به زودی به این هدف تان می‌رسید که نتیجه آن تغییر بزرگی در زندگی تان خواهد بود. شاید در راهی که آغاز کرده اید، موانعی ببینید، اما این‌ها کوتاه مدت هستند و با کمی تلاش از بین خواهند رفت. نه تنها بر اهداف بلند مدت تان، بلکه بر تک تک روز‌هایی که می‌گذرانید نیز کنترل داشته باشید و آن‌ها را با برنامه پیش ببرید. صبوری یکی از عوامل موفقیت شما در این راه است. ماه اردیبهشت، یکی از آرزو‌هایی که مدت هاست در سر دارید، رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. ذهن و قلب تان را برای فرصت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، چه شغلی و چه عاطفی، باز بگذارید.
 
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین فروردین
اگر چه امروز سرتان در کار خودتان است، اما یک نفر جلوی پای شما سنگ می‌اندازد. دوست دارید که شما هم لجبازی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید، اما بهتر است که بر اعصاب تان مسلط باشید. مطمئن باشید که شما قدرتمندتر از آنید که در دام او بیافتید. شما به سادگی می‌توانید از کنار این افراد گذر کنید، پس تمرکزتان را از دست ندهید و به راهی که در پیش گرفته اید با قدرت بیشتری ادامه دهید. اگر می‌خواهید در رابطه عاطفی خود موفق باشید، حرف دلتان را به زبان آورید.

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

دیگران چه می خوانند:

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.


فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین اردیبهشت
این روز‌ها دوران سختی کارتان را سپری می‌کنید، به همین دلیل باید انرژی و وقت بیشتری بگذارید. سعی کنید که با برنامه ریزی پیش روید، در غیر این صورت در اواسط راه گیج خواهید شد. امروز روز فوق العاده‌ای در رابطه عاطفی تان خواهد بود. حرف‌هایی که میان تان رد و بدل می‌شود، تاثیر زیادی رویتان خواهد داشت به شرط آنکه هر چه در ذهن تان است را صادقانه به زبان آورید. در عملی کردن تصمیم‌هایی که می‌گیرید نیز عجله نکنید، زیرا به ضررتان تمام می‌شود.

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

 
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین خرداد
اگر آهسته‌تر قدم بردارید و تمرکز کافی داشته باشید، بسیاری از سوتفاهم‌ها برطرف خواهد شد. یادتان باشد که شما توانایی انجام کارهایتان را به تنهایی نیز دارید، بنابراین به تایید یا کمک دیگران هیچ نیازی نیست؛ بنابراین کاری را که خودتان فکر می‌کنید درست است، انجام دهید. ذهن تان امروز پا روی دلتان می‌گذارد و این موضوع ممکن است که به رابطه عاطفی تان صدمه زند و شریک زندگی تان را بیازارد. سعی کنید تعادل را میان این دو حفظ کنید تا مشکلی پیش نیاید.

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین تیر
برای انجام کار‌هایی که محدودیت دارید، دچار استرس و تنش می‌شوید. برای جلوگیری از این شرایط، باید با اطرافیان تان بیشتر در ارتباط باشید. نه تنها شما از تجربه‌های آن‌ها استفاده می‌کنید بلکه آن‌ها نیز از توانایی‌های شما باخبر می‌شوند و همین موضوع اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد. در حال حاضر مهمترین بخش زندگی شما خانواده و دوستان تان هستند، آن‌ها را نادیده نگیرید. در انتهای روز خبری از طرف یکی از دوستان تان می‌شنوید که خوشحالتان می‌کند.

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین مرداد
شما سختی‌های کارتان را پشت سر گذاشته اید، اما این بدین معنی نیست که دیگر احتیاجی به دقت و تمرکز ندارید. حتی در این مرحله هم باید مراقب قدم‌هایی که بر می‌دارید باشید. شاید خودتان ندانید، اما تک تک کلمات تان بر دیگران تاثیر می‌گذارند، بنابراین مراقب حرف هایتان نیز باشید. این که فردی با شما مخالفت می‌کند، بدین معنی نیست که بی احترامی کرده، یاد بگیرید که هر کسی زاویه دید خاص خود را دارد که قابل احترام است.

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24
 
فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین شهریور
از صبح که بیدار می‌شوید، ندای دل تان شما را به سمت کاری که در مورد آن تردید دارید، سوق می‌دهد. مقاوت بس است، جسارت به خرج دهید و به ندای قلب تان گوش دهید. شما فرصت‌های زیادی را از دست داده اید، حال زمان آن است که یک راه را برگزینید و تمام انرژی تان را برای آن بگذارید. هر راهی پستی بلندی‌های خاص خود را دارد، بنابراین این شمایید که باید انگیزه و اراده کافی را برای پیمودن آن‌ها داشته باشید.

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین مهر
آنچه شما در حال حاضر بدان احتیاج دارید، سفر است. مدت زیادی است که از طبیعت دور شده اید، پس برای یک سفر در دل طبیعت برنامه ریزی کنید. مطمئن باشید که نه تنها از برنامه هایتان عقب نخواهید افتاد، بلکه با روحیه بهتری نیز به کارتان ادامه می‌دهید. اگر از شروع کار‌های بزرگ می‌ترسید، با قدم‌های کوچک آغاز کنید. پایتان را از محدودیت‌ها فراتر بگذارید و خود و دنیای اطراف تان را کشف کنید. با انرژی که امروز در هوا پراکنده است، هر گره‌ای که در رابطه عاطفی دارید را باز خواهید کرد.

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین آبان
برخی روز‌ها حوصله و انگیزه لازم را برای انجام کارهایتان ندارید. امروز هم از آن روز‌هایی است که نمی‌توانید تمرکز کافی داشته باشید. احساس می‌کنید که دویدن هایتان بی نتیجه است، اما ناامید نشوید. این احساس گذراست و به زودی نتیجه سخت کوشی هایتان را خواهید چشید. قرار بود کاری را برای رابطه عاطفی تان انجام دهید، به دلیل محدودیت‌های موجود، بهتر است که آن را به روز دیگری موکول نکنید و همین امروز به قول تان عمل کنید.

ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست

تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

 
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین آذر
احساس می‌کنید که پیشرفت تان متوقف شده، اما بدانید که این ذهن شماست که محدودیت‌ها را می‌سازد. اگر کمی سیاست به خرج داده و با فکر جلو روید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. شریک زندگی تان محدودیت‌هایی برایتان وضع کرده است، شاید از نظر شما بی منطقی باشد، اما بعد‌ها خواهید دید که به نفع شما و رابطه عاطفی تان تمام می‌شود. اگر به دنبال درامد بیشتری هستید، بر توانایی هایتان بیافزایید. شرکت در کلاس‌های تخصصی می‌تواند تاثیر بسزایی بر این امر داشته باشد.
تعبیر:دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین دی
به این نتیجه رسیده اید که برای رسیدن به اهداف تان باید ذهنی باز داشته باشید و ایده‌های دیگران را بپذیرید. مسئولیت پذیری نیز از دیگر عوامل موفقیت در این راه است که بدان احتیاج دارید. حال که اطلاعات تان را کامل کرده اید، وقت آن است که قدم بزرگ تان را بردارید. سختی‌های راه را فعلا نادیده بگیرید و مطمئن باشید که در زمانش، به کمک اطرافیان تان، به بهترین شکل آن‌ها را پشت سر خواهید گذاشت. امروز تغییری را در رابطه عاطفی تان مشاهده می‌کنید که نتیجه آن صمیمیت بیشتر میان شماست.

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24
 
فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین بهمن
اگر چه امروز انرژی کافی را ندارید، اما می‌توانید انرژی دیگران را دریافت کنید. بهتر است کار‌هایی که انگیزه شما بالا می‌برد انجام دهید. به عنوان مثال به اهداف تان فکر کنید و برای آن‌ها برنامه ریزی کنید. لازم نیست که فرد دیگری بالای سر شما باشد، خودتان مسئولیت آن‌ها را به عهده بگیرید و از اشتباه کردن نترسید. اشتباهات گاهی درس‌هایی به شما می‌دهند که از آن بی خبرید. جسارت کلید موفقیت شما در چنین روزی است.

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24

فال روزانه چهارشنبه 97/11/24 مخصوص متولدین اسفند
احساس می‌کنید که ذهن تان امروز بیش از همیشه فعال شده است؛ بنابراین به افکارتان نظم دهید و خودتان را برای چنین روزی آماده کنید. یادتان باشد که روابط اجتماعی بالای شما و مهربانی تان با دیگران، از نعمت‌هایی است که خدا در اختیارتان قرار داده، بنابراین از آن‌ها نهایت استفاده را بکنید، زیرا می‌توانند در پیشرفت تان، به خصوص در محیط کار، موثر باشند. امروز به شریک زندگی تان این فرصت را بدهید تا تنها باشد. او هم مانند شما گاهی خلوت خود را می‌خواهد. پس از آن خواهید دید که چقدر روحیه اش بهبود خواهد یافت.

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

 
فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/11/24
 
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. 


فال روزانه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟