• انعقاد تفاهم نامه های سه گانه با محوریت اقتصاد دریامحور

    انعقاد تفاهم نامه های سه گانه با محوریت اقتصاد دریامحور

    سه تفاهم نامه با محوریت اقتصاد دریا محوربا عناوین اجرای فاز اول شهر مولد دلیران، نوسازی و بهسازی مزارع میگو و مزرعه ماهی در قفس در سواحل مکران با همکاری سازمان شیلات ایران، موسسه جهاد توسعه و شورای عالی صنایع دریایی در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور در جزیره قشم منعقد شد.

  • ضرورت تقویت ساترا توسط دولت و مجلس

    ضرورت تقویت ساترا توسط دولت و مجلس

    دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در نمایشگاه دائمی ساترا ضمن بازدید از دستاوردهای این سازمان در زمینه تنظیم گری، حمایت و تسهیل فعالیت های این سازمان بر ضرورت تقویت ساترا توسط دولت و مجلس تاکید کرد.

  • لزوم تقویت بخش خصوصی و مشارکت مردمی در صنعت نفت | استفاده از سرمایه‌های مردمی و شکستن تابوی سنتی، جایگاه ایران را در نفت جهان ارتقاء می‌بخشد

    لزوم تقویت بخش خصوصی و مشارکت مردمی در صنعت نفت | استفاده از سرمایه‌های مردمی و شکستن تابوی سنتی، جایگاه ایران را در نفت جهان ارتقاء می‌بخشد

    استاندار تهران در حاشیه بازدید از غرفه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۳ در پاسخ به سوال خبرنگار شما و اقتصاد درباره ارزیابی خود از نمایشگاه، گفت: این سنجش از عملکرد بر دو بخش متمرکز است. بخشی تکرار نمایشگاه در راستای دوره قبل است و بخشی هم مربوط به سهم دانش‌افزایی شرکت‌ها خصوصا بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش بنیان است که از نظر من باید حضور بخش خصوصی و سرمایه‌های سرگردان در اختیار مردم تقویت شود.

  • تونل زمان بیمه ایران در قلب پایتخت

    تونل زمان بیمه ایران در قلب پایتخت

    نام بیمه که مطرح می شود در ابتدا درمان بیماری و بعد حوادثی نظیر تصادف و این قبیل مسائل به ذهن شنونده خطور می کند اما امروز می خواهم سفری کنیم به میراث بیمه در سبزه میدان و قلب پایتخت ایران.

  • احتسابی: شرکت تاو آویژه پارس به دنبال تحول در صنعت گردشگری است

    احتسابی: شرکت تاو آویژه پارس به دنبال تحول در صنعت گردشگری است

    رئیس هیئت مدیره شرکت تاو آویژه پارس گفت: این شرکت با شعار «با احترام سفر کنید» به دنبال تحول در صنعت گردشگری است.

تبلیغات متنی